étrend

Gyakran feltett kérdés, hogy hogyan hozhat létre edző étrendet? Ez a cikk megtanítja a testépítőket saját étkezési tervük elkészítésére.

Csak annyit kell tennie, hogy eljut az edzőterembe, addig hajtogatja az ismétléseket, amíg beteg pumpa nem lesz , irány haza, és folytatja a nap hátralévő részét, igaz? Ha a testépítés csak ilyen egyszerű lenne.

A táplálkozás nagyon fontos szerepet játszik a gyógyulásban, a növekedésben és az általános erőnlétben, nélküle a test nem fog semmilyen sovány izomtömeget felépíteni.

Tehát, ha igazi testépítő akarsz lenni, megváltoztatod az életmódodat és kidolgozol egy izomépítő étkezési tervet.

Ne aggódj, ez nem olyan nehéz, mint amilyennek hangzik. Megadjuk a teljes bontást arról, hogyan lehet meghatározni étrendi igényeit az izmos testalkat felépítéséhez .

A testépítő étrend kalóriáinak meghatározása

Az étrend folyamatosan változik az izomtömeg növekedése, valamint az edzés nehézségei miatt. Ha növeli izomtömegét és / vagy a súlyzós edzésre fordított időt , akkor többet kell ennie. Ha elveszíti az izmokat és / vagy ha csökkenti az edzés intenzitását, akkor kevesebbet kell ennie. Tehát honnan tudja, hogy sovány izomtömeget épít vagy veszít? Te természetesen mérsz. Két fő eszköz van, amely nagyon jól működne. Az első a jó olajskála, amely porgyűjtéssel ül a fürdőszoba sarkában. Figyelnie kell a súlyát, hogy megnézze, a sovány izomzat megépítésének célja a testtömeg növekedését okozza-e.

Testépítő étrendet étkezés

Ha a skála azt mutatja, hogy a testsúlya változatlan (vagy csökken), akkor itt az ideje, hogy megnézze étrendjét, és egészséges változtatásokat hajtson végre a magas kalóriatartalmú testépítő étrend létrehozása érdekében. Ha a testsúlya növekszik, akkor izomtömeg vagy zsírtömeg? Ha a gyomrod egyre nagyobb, akkor lehet, hogy túl sokat eszel. Számíthat arra, hogy valamilyen testzsírt felvesz, amikor megpróbálja felépíteni az izmokat (különösen, ha magas csirkemell kalóriatartalmú étrendet fogyaszt), de figyelnie kell arra, hogy a rettegett zsírszázalék ne növekedjen túl sokat. Egy másik jó eszköz az előrehaladás nyomon követésére egy testzsírmérő készlet . A féknyereg kéthetente történő használatával képet kaphat arról, hogy mi is történik pontosan. Ha sovány testtömege csökken, érdemes növelni az elfogyasztott kalória mennyiségét. Éppen ellenkezőleg, ha nő a testzsír, érdemes csökkenteni az élelmiszer-fogyasztást. Minden edző álma, hogy megtalálja azt az édes helyet, ahol zsír nélkül izomzatot tehet.

Minden jó edzőteremben lesz egy féknyereg, és mindaddig, amíg ugyanaz a személy végzi a méréseket, minden alkalommal képesnek kell lennie arra, hogy igaz olvasmányt kapjon arról, hogy mi is történik pontosan. Miután megkapta a teljes milliméter mennyiséget és a testtömegét, a féknyergek melletti diagram megmutatja a testzsír százalékot.

Most jön az okos bit. Ha testtömegét fontban vesszük, és a testzsír százalékkal szorozzuk, akkor megtudhatjuk a testzsír teljes szintjét. Ezután kivonja ezt a számot a teljes testtömegből, és ez megadja a zsírmentes tömeg számadatát. Az ábra nem minden izom (technikailag magában foglalja a belső szerveket, a csontokat stb.), De az ábrát izomként használjuk a számításokhoz.

Edző étrend